torsdag 7. august 2008

Hvordan implementere OpenSim i undervisningen?

Noen spørsmål som jeg vil se litt nærmerepå ved bruk av OpenSim som en metode i undervisningen:

  • Hva kan OpenSim tilføre til undervisningen?
  • I hvilken grad kan jeg tilpasse OpenSim til mitt undervisningsopplegg?
  • Er det store tekniske utfordringer ved bruk av OpenSim?
  • Er det noen grupper som utpeker seg bedre for bruk av OpenSim enn andre?
  • Hvilke utfordringer ser pedagogene ved bruk av OpenSim?
  • Hvilke andre verktøy eller metoder kan det være naturlig å kombinere med OpenSim brukt i undervisningen?

Å jobbe frem en mulighet for å implementere OpenSim i undervisningen vil kreve at en del spørsmål må besvares underveis. Jeg kommer til å oppdatere spørsmålsettet underveis og så får vi se hva vi kan finne frem til av svar.

3 kommentarer:

Evy Gamst sa...

Jeg skjnner ikke hva dette er, og da opplever jeg at det e vanskelig å kommentere

jostein sa...

Dette er en test på kommentar

Runar Oudmayer sa...

Hyggelig at du tok turen innom Jostein.